Порядок отримання нового РНОКПП у разі втрати паспорта та картки платника податків

Податківці розповіли про порядок дій для фізичних осіб у разі втрати (зіпсуття) документа, що засвідчує реєстрацію в ДРФО, а також паспорта громадянина України

У разі втрати (зіпсуття) документа, що засвідчує реєстрацію в ДРФО, у тому числі якщо також втрачено паспорт громадянина України, фізичній особі для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно здійснити наступні дії:


  1. Отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого.
  2. Подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою №5ДР (далі – Заява за ф. №5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822) до контролюючого органу:


  1. за своєю податковою адресою;
  2. за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу у разі зміни місця проживання.


Для заповнення заяви за ф. №5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.


Пред’явити контролюючим органам паспорт та витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особи.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи.

Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно пред’явити паспорт контролюючому органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу.


Джерело: ДПС


Матеріали на тему:


Як обміняти або відновити посвідчення водія онлайн

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇