Як перевірити реєстрацію нового працівника в кабінеті ПФУ при отриманні помилки 05

Подали повідомлення про прийняття працівника 01.05.2025, але 05.05.2025 отримали квитанцію з кодом помилки 05 та повідомленням «не прийнято ПФУ відповідно до отриманого результату обробки». Як перевірити, чи зареєстрований працівник у системі?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Для перевірки реєстрації працівника в системі ПФУ необхідно сформувати спеціальний запит через портал Пенсійного фонду України. Це можна зробити через особистий кабінет страхувальника.


Алгоритм перевірки досить простий. Спочатку потрібно зайти в особистий кабінет на порталі ПФУ та перейти до розділу «Комунікації з ПФУ». У цьому розділі знаходимо вкладку «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)». Саме тут можна сформувати Запит на отримання переліку працюючих осіб у страхувальника.


Якщо в отриманому переліку ви бачите працівника, щодо якого подавалось повідомлення про прийняття на роботу – це означає, що він успішно зареєстрований в системі. У такому випадку жодних додаткових дій вчиняти не потрібно, незважаючи на отриману раніше квитанцію з помилкою.


Варто зазначити, що наразі існує системна проблема з обробкою повідомлень про прийняття працівників. За інформацією контакт-центру ДПС, питання надходження помилкових квитанцій №2 належить до компетенції ПФУ. Представники Пенсійного фонду пояснюють, що квитанції з помилками надходять через неналежне налаштування обміну документами на початку травня 2025 року.


Важливо розуміти, що повторно надсилати повідомлення про прийняття працівника не потрібно. Відповідно до статті 24 КЗпП, доказом виконання роботодавцем свого обов'язку щодо подання повідомлення є квитанція №1, яка підтверджує факт подання документа.


Наразі технічні спеціалісти ПФУ працюють над вирішенням проблеми з обробкою повідомлень. Роботодавцям рекомендується зберігати квитанції про подання документів та очікувати офіційних роз'яснень від Пенсійного фонду України щодо подальших дій у даній ситуації.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».

Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇