Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє про те, що удосконалено порядок формування та надання витягу з реєстру платників ПДВ шляхом впровадження нового способу отримання витягу – в електронній формі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідні зміни внесено до форми Запиту про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який встановлений додатком 8 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 №1130.
У разі подання запиту про отримання витягу технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» код форми слід обирати J1301705.
Наразі платники податків при поданні Запиту можуть зазначити необхідний спосіб отримання витягу з Реєстру, а саме в електронній формі, поштою або безпосередньо в контролюючому органі.
Відповідно, якщо платник податків обрав спосіб отримання витягу поштою, він надсилається контролюючим органом за місцезнаходженням платника ПДВ, указаним у запиті, з повідомленням про вручення за рахунок одержувача.
Якщо платник податків обрав спосіб отримання витягу безпосередньо в контролюючому органі то протягом 2 робочих днів від дня надходження запиту видається особисто посадовою особою контролюючого органу.
Якщо платник податків подав запит в електронній формі та/або обрав спосіб отримання витягу в електронній формі, то контролюючий орган протягом 2 робочих днів від дати надходження такого запиту надсилає витяг в електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ.
Звертаємо увагу, що дана адміністративна послуга надається безоплатно.
Джерело: ДПС