Міністерство внутрішніх справ України (далі – МВС) роз’яснило порядок дій, якщо фізичні, або юридичні особи придбали на аукціоні конфіскований автомобіль. В Міністерстві пояснюють, що потрібно офіційно зареєструвати транспортний засіб. Для цього знадобиться один з таких документів:
- акт про проведений електронний аукціон або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем;
- акт про придбання майна на аукціоні з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність);
- договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений за результатами прилюдних торгів (аукціону) або електронних торгів, за яким продавцем виступає Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА), або акт про реалізацію активів на електронних торгах, виданий АРМА.
Також для фізичних осіб додається перелік документів:
- паспорт з відміткою про місце реєстрації або ID-картку та витяг про місце проживання;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- реєстраційні документи – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу / технічний паспорт та номерні знаки (у разі їх наявності).
Для юридичних осіб необхідно подати наступний перелік документів:
- копія установчих документів (рішення про утворення юридичної особи, засновницький договір, статут, положення, установчий акт, установчий договір тощо);
- довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою керівника територіального центру комплектування та соціальної підтримки про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку;
- копія наказу про призначення відповідальної особи/довіреність відповідальній особі на отримання відповідної послуги;
- виписка платника податків та свідоцтво ЄДРПОУ.
Джерело: МВС