Як зареєструвати конфісковану автівку, куплену на аукціоні

В МВС повідомляють про порядок дій та список документів для реєстрації автомобіля, якщо фізичні, або юридичні особи придбали на аукціоні конфіскований транспортний засіб

Міністерство внутрішніх справ України (далі МВС) роз’яснило порядок дій, якщо фізичні, або юридичні особи придбали на аукціоні конфіскований автомобіль. В Міністерстві пояснюють, що потрібно офіційно зареєструвати транспортний засіб. Для цього знадобиться один з таких документів:


  1. акт про проведений електронний аукціон або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем;
  2. акт про придбання майна на аукціоні з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність);
  3. договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений за результатами прилюдних торгів (аукціону) або електронних торгів, за яким продавцем виступає Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА), або акт про реалізацію активів на електронних торгах, виданий АРМА.


Також для фізичних осіб додається перелік документів:


  1. паспорт з відміткою про місце реєстрації або ID-картку та витяг про місце проживання;
  2. реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  3. реєстраційні документи – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу / технічний паспорт та номерні знаки (у разі їх наявності).


Для юридичних осіб необхідно подати наступний перелік документів:


  1. копія установчих документів (рішення про утворення юридичної особи, засновницький договір, статут, положення, установчий акт, установчий договір тощо);
  2. довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою керівника територіального центру комплектування та соціальної підтримки про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку;
  3. копія наказу про призначення відповідальної особи/довіреність відповідальній особі на отримання відповідної послуги;
  4. виписка платника податків та свідоцтво ЄДРПОУ.


Джерело: МВС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇