ФОП 2 та 3 група ЄП без найманих працівників: чи подавати щомісячну Об’єднану звітність

Чи потрібно подавати щомісячний єдиний звіт з ПДФО, ВЗ та ЄСВ ФОП 2 та 3 група, якщо вони не мають найманих працівників та не виплачують доходи іншим ФОП та фізичним особам?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Не потрібно. Об'єднана звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ із нульовими показниками не подається.


Відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 №4, Податковий Розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку протягом звітного періоду.


Отже, якщо у ФОП немає найманих працівників, а також не було нарахувань та виплати доходів на користь інших ФОП та фізичних осіб протягом звітного місяця, то «нульова» Об'єднана звітність не подається.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇