Як перевірити в Електронному кабінеті, кому делеговано право підпису е-документів

Платники податків можуть переглянути інформацію щодо осіб, яким делеговано право підпису електронних документів, у приватній частині Електронного кабінету. Для цього потрібно подати Запит за формою F/J 1391501 у меню «Заяви, запити для отримання інформації». Відповідь від ДПС надійде у вкладку «Вхідні». Також у розділі «Налаштування» → «Дані про уповноважених осіб» можна переглянути актуальні делеговані повноваження

Управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Луганській області інформує, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок №557).


Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету».


Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, суб’єкт господарювання повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку (ідентифікатор форми F/J 1391104).


Для отримання інформації щодо відповідальних осіб, яким шляхом направлення повідомлення за ідентифікатором форми F/J 1391104 делеговано право підпису електронних документів, платник податків може подати до контролюючого органу Запит на отримання інформації щодо відповідальних осіб платника податку, яким делеговано право підпису електронних документів (ідентифікатор форми F/J 1391501) (далі – Запит).


Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету надає платникам можливість створення заяв та запитів для отримання інформації, в тому числі Запиту.


У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити відповідні поля, підписати та надіслати до контролюючого органу.


Відповідь на Запит (витяг щодо відповідальних осіб платника податку, яким делеговано право підпису електронних документів (ідентифікатор форми F/J 1491501)) можна переглянути у вкладці «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».


Крім того, розділ «Дані про уповноважених осіб» меню «Налаштування» містить інформацію стосовно осіб, яким делеговано право підпису електронних документів.


Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇