Типові помилки, які виникають при роботі ПРРО

При роботі з ПРРО важливо своєчасно перевіряти правильність подання даних про касира та об'єкти оподаткування. Помилка «Відсутні господарські одиниці» може свідчити про проблеми з сертифікатом електронного підпису або внесення змін до об'єкта оподаткування

331


Про що свідчить надходження під час відкриття зміни повідомлення «Відсутні господарські одиниці»


Відповідь: у разі надходження повідомлення «Відсутні господарські одиниці» суб’єкту господарювання для роботи з ПРРО необхідно перевірити правильність подання до контролюючого органу даних про касира та ПРРО:


  1. необхідно перевірити суб’єкту господарювання чинність сертифікату кваліфікованого електронного підпису. Можливо у сертифіката закінчився термін використання, за потреби отримати новий ключ та надіслати на цей ключ за допомогою форми № 5–ПРРО.
  2. необхідно перевірити господарську одиницю, на яку реєструвався ПРРО. Можливо під час використання ПРРО суб’єктом господарювання Повідомленням за ф. № 20–ОПП внесено зміни до відомостей про об’єкт оподаткування, на якому зареєстрований ПРРО, (змінилися дані по зареєстрованому об’єкту оподаткування або закрився об’єкт).
Після зміни кваліфікованого електронного підпису було подано Повідомлення за ф. № 5-ПРРО, але при виконанні входу на ПРРО надходить повідомлення «Користувач не зареєстрований, робота доступна в режимі перегляду»


Відповідь: суб’єкту господарювання потрібно на пристрої замінити секретний ключ та сертифікат кваліфікованого електронного підпису на нові. Для цього необхідно видалити старий ідентифікатор ключа і сертифікат та завантажити нові.


Джерело: ДПС

331

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

3

11

2

15

Стаття
Підсумки тижня
05.12.2025

Зарплати без надбавок? Уряд запускає найрадикальнішу реформу. Податкові зміни: як бюджет-2026 вплине на ФОПів та роботодавців. Підсумки тижня 01.12-05.12.2025

У випуску розберемо ухвалений Держбюджет-2026 із новими соцстандартами, які впливають на низку виплат, податків та лімітів для працівників, роботодавців та бізнесу в цілому. Проаналізуємо податкові новації на 2026 рік та кому з платників світять збереження пільг, підвищення ставок, скасування спрощенки та відтермінування. Проінформуємо про запуск цифрових ППР із QR-кодами та автоматичною пенею та пояснимо, чому ФОПам не слід вестися на чутки про запровадження для них обов’язкової сплати ПДВ. Попередимо про нові «маячки» ПФУ для перевірок роботодавців, реформу оплати праці із скасуванням доплат і індексацій, перспективи для бухгалтерів бюджетних установ із IPSAS, атестаціями та тотальною цифровізацією, оновлення правил е-документообігу, відстрочку оцифрування трудових книжок та можливий новий святковий день 30 листопада, що вплине на розрахунки і графіки

основне зображення для Зарплати без надбавок? Уряд запускає найрадикальнішу реформу. Податкові зміни: як бюджет-2026 вплине на ФОПів та роботодавців. Підсумки тижня 01.12-05.12.2025
2

36

1

33

3

454

3

15

3

16

3

140

5

30

3

18

3

5847

4

206

4

2314

7

278

3

2854

5

154

5

32

3

120

3

25

3

12