Мінфін наказом від 30.07.2024 №375 затвердив зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та іншими особами та їх розгляду контролюючими органами.
Зокрема, змінами визначено, що особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право взаємодіяти з контролюючим органом у режимі відеоконференції з метою надання усних пояснень.
Платник податків у скарзі має право заявити про своє бажання бути присутнім особисто або через свого представника при розгляді скарги, у тому числі у режимі відеоконференції, а контролюючий орган зобов'язаний повідомити такого платника податків про дату, час і місце / спосіб розгляду скарги не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати розгляду такої скарги.
Інформація (повідомлення) про розгляд контролюючим органом матеріалів скарги в режимі відеоконференції надсилається платнику податків в електронному вигляді в електронний кабінет.
Порядок розгляду скарг осіб-нерезидентів аналогічний розгляду скарг резидентів. Відмінним є лише термін повідомлення щодо розгляду скарги, зокрема, нерезидента має бути повідомлено за 10 календарних днів до дати розгляду такої скарги.
У разі необхідності особа-нерезидент забезпечує присутність під час розгляду матеріалів скарги (у тому числі під час відеоконференції) перекладача.
Відсутність особи-нерезидента, повідомленої про дату, час і місце / спосіб розгляду скарги, не є перешкодою розгляду матеріалів скарги.
Джерело: Мінфін