Самозайнятим спростять подання звітності в електронній формі: проєкт Мінфіну

Міністерство фінансів підготувало зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. Проєкт наказу спрямований на спрощення механізму електронного документообігу, зокрема для самозайнятих осіб, а також розширення можливостей використання електронного підпису. Нововведення мають забезпечити зручніший та безпечніший обмін податковими документами в електронній формі


ДПС повідомила про оприлюднення проєкту наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами»


Проєктом наказу передбачено внести зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557, відповідно до якого визначатиметься спрощений механізм організаційно-правових засад електронного документообігу між самозайнятими особами та контролюючими органами.


Передбачається, що

Фізичні особи, крім самозайнятих осіб, для яких згідно з податковим законодавством встановлено обов’язок подання звітності та інших електронних документів засобами електронного зв’язку в електронній формі, автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки.
Керівник та самозайнята особа, для якої згідно з податковим законодавством встановлено обов’язок подання звітності та інших електронних документів засобами електронного зв’язку в електронній формі, для надання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, зобов’язані на електронних документах під час передачі таких документів до контролюючого органу використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат якого надано керівником і такою самозайнятою особою до контролюючого органу з першим електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Розширено право надання електронного підпису


Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, керівник та самозайнята особа повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису в електронному вигляді.


Джерело: ДПС

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇