Що потрібно знати при купівлі абонемента у спортзал або басейн

Споживач укладає договір про надання послуг, тому важливо уважно ознайомитися з його умовами. У випадку порушення прав можна звертатися до адміністрації чи до Держпродспоживслужби

49


Рух – це життя. Щоденні прогулянки, плавання та заняття фізичними вправами зміцнюють здоров’я та покращують настрій людям. Тому послуги тренажерних залів та басейнів користуються великою популярністю, особливо у холодні пори року.


Дежпродспоживслужба нагадує, що надання всіх послуг в Україні регламентується, зокрема, Законом України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів».


Нагадуємо споживачам, на що варто звернути увагу, обираючи тренажерний зал або басейн для відвідування:


1. Договір та абонемент


  1. при купівлі абонемента споживач фактично укладає договір про надання послуг;
  2. умови користування (строк дії, заморожування, відшкодування коштів, графік роботи) мають бути чітко прописані;
  3. споживач має право отримати роз’яснення усіх умов до оплати.


2. Інформація про послуги


  1. виконавець зобов’язаний надати достовірну інформацію про перелік послуг, їхню вартість, правила відвідування, обмеження та можливі додаткові платежі, а також про найменування виконавця послуг, який приймає претензії від споживачів.


3. Повернення коштів


  1. якщо послуги не надаються у повному обсязі чи неналежної якості (наприклад, басейн закритий на ремонт, обладнання несправне, немає доступу до заявлених тренувань), споживач має право на відшкодування коштів або розірвання договору.


4. Куди звертатися


  1. у разі порушення прав споживача можна звернутися безпосередньо до адміністрації закладу з усною чи письмовою вимогою;
  2. якщоситуацію не врегульовано, скаргу можна подати до територіального органу Держпродспоживслужби за місцезнаходженням надавача послуг.


Джерело: Дежпродспоживслужба


Читайте більше:


Тимчасове припинення дії дозволу на виробництво

Повернення акційного товару: що говорить законодавство

Як обрати безпечний чай: роз’яснення Держпродспоживслужби

Безпечне споживання грибів: рекомендації Держпродспоживслужби

Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі

Права споживачів залізничних перевезень: що гарантує законодавство

Нові правила для автосалонів: етикетки з даними про витрати пального та СО2

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

49

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

2

20

19

13

Стаття
ЗЕД
21.11.2025

Бракований імпорт: облік кредит-ноти від нерезидента

Розглядаємо облік операції, коли українське підприємство-імпортер отримує від нерезидента кредит-ноту (знижку на майбутні поставки) у відповідь на претензію щодо бракованого товару. У бухгалтерському обліку визнання претензії відображається як дохід (Дт 374 Кт 715) за курсом НБУ на дату кредитового авізо. Подальший взаємозалік заборгованостей відображається (Дт 632 Кт 374) і вимагає обов’язкового розрахунку курсової різниці за монетарною заборгованістю (рах. 632). В обліку податку на прибуток операція відображається за правилами бухобліку, без податкових коригувань. Щодо ПДВ, зміна суми заборгованості за кредит-нотою не є підставою для коригування «ввізного» податкового кредиту за імпортований товар, якщо при цьому не змінюється митна вартість (підтверджується аркушем коригування до МД). При подальшому постачанні цього імпортованого товару мінбазою ПДВ залишається ціна його придбання, тобто без урахування отриманої знижки

основне зображення для Бракований імпорт: облік кредит-ноти від нерезидента

15

333

726

30

11

10

13

12

9

17

13

15

14

13

2937

9