- Нон-стоп робота під час блекаутів
- Облік товарів, не відходячи від каси
- Вивантаження даних до торгових центрів
- Рішення для кур’єрів
- Стилізація чека
- Чайові для касира
- Підсумки
ПРРО докорінно змінили роботу з касами завдяки своїй простоті, гнучкості та адаптивності під будь-які бізнес-задачі й бюджети. При цьому вони мають суттєву перевагу – широкий набір додаткових функцій, який постійно розширюється.
Як лідери у сфері фіскалізації, команда Checkbox підготувала підбірку корисних можливостей, що могли обійти вас стороною, але які заберуть на себе рутину й вивільнять більше часу на те, що дійсно важливо для бухгалтерів та їхніх клієнтів-підприємців.
Нон-стоп робота під час блекаутів
Що робить клієнт Checkbox, коли раптово зникає живлення? Працює далі!
Програма Checkbox Kasa на вашому ПК дозволяє легко переходити в офлайн-режим. Для цього передбачено 2000 офлайн-кодів, які забезпечують фіскалізацію чеків. На мобільному застосунку Checkbox офлайн-режим вмикається автоматично.
Коли з’являється світло й відновлюється зв’язок із податковою, усі чеки миттєво фіскалізуються. Процес відбувається «під капотом» ПРРО, тож ви навіть не відчуєте різниці. Один нюанс: треба видавати чеки зі смартфону чи планшету або ж запастися резервним живленням для комп’ютера. А для прийому карткових оплат – інтернет обов’язковий.
Важливо! Для роботи в офлайні необхідно налаштувати інтеграцію Checkbox Kasa з вашою обліковою системою, адже Kasa відповідає лише за формування та фіскалізацію чеків. Однак це не привід хвилюватися: Чекбокс має більше 100 інтеграцій із популярними та нішевими фронт-системами для офлайн та онлайн торгівлі, тому кожен знайде собі те, що пасує його бізнес-цілям.
Крім того, з офлайн додатком для Android (нині у бета-версії) можна видавати чеки навіть під час блекаутів. Але пам’ятайте: без інтернету оплата карткою недоступна – залишається лише прийом готівки.
Облік товарів, не відходячи від каси
Забудьте про складні сторонні облікові системи, перевантажені непотрібними функціями. Усе, що потрібно для контролю товарів, уже вбудовано в кабінет Checkbox. Ви можете:
- створювати позиції товарів вручну або завантажувати їх одразу з підготовленого Excel-шаблону;
- додавати фото для кожного товару;
- увімкнути контроль залишків і дозволити системі самостійно відстежувати кількість продукції;
- легко проводити поставки нових партій чи списання залишків.
Весь облік – швидко, зрозуміло та в кілька кліків.
Вивантаження даних до торгових центрів
Вибір торгово-розважального центру як локації для бізнесу відкриває чимало переваг: стабільний потік клієнтів, зручне розташування, розвинена інфраструктуру, підтримка рекламою та суттєва економія на маркетингу. Проте інколи орендарі мають ще один обов’язок – регулярно надавати адміністрації ТРЦ дані про свої обороти.
І тут Checkbox знімає зайві клопоти!
За вашим бажанням система може автоматично передавати звіти про виручку у ТРЦ. Для цього:
- ви ставите підпис під угодою про передачу даних;
- у касі або торговій точці налаштовуються параметри серверу ТРЦ (чи вони вже інтегровані в Чекбокс);
- далі звіти формуються щодня автоматично та потрапляють на сервер торгового центру різними каналами: email, FTP-сервер чи API.
Як виграють підприємці:
- звіти створюються автоматично – жодних ручних операцій;
- усе працює у вбудованому функціоналі Checkbox – без сторонніх програм.
Рішення для кур’єрів
Щодня кур’єр робить десятки доставлень: передає товар, приймає оплату і видає чек. Якщо ці процеси виконувати вручну, то витрачається надто багато часу й зростає ризик помилок.
Натомість в Checkbox вирішили суттєво спростити життя кур’єрам, і автоматизували видачу чеків. Для цього в мобільному застосунку Checkbox для Android з’явився новий розділ «Замовлення». Замовлення, фактично, це проєкт чека, який фіскалізується одразу після доставлення та оплати.
Як це працює:
- Кур’єр у застосунку бачить перелік замовлень і планує маршрут.
- Клієнт отримує посилку, підтверджує її, маючи змогу відхилити певні товари (якщо їх кілька).
- Оплата здійснюється карткою через POS-термінал або Tap2Phone на смартфоні кур’єра.
- Клієнт отримує свій товар та чек.
Що отримує бізнес:
- мінімум часу на розрахунки й максимум – на доставлення;
- зниження кількості помилок і вищий рівень задоволеності клієнтів;
- простоту, швидкість та зручність.
Рішення для кур’єрів доступне через API, а всі деталі нададуть фахівці з підтримки Checkbox.
Стилізація чека
Фіскальний чек повинен містити обов’язкові реквізити, але ніхто не забороняє змінювати інші його елементи на свій смак. Саме тому ви могли бачити чеки жовтого кольору, передбачення та логотипи відомих продуктових мереж на паперових екземплярах.
Перетворіть чек на елемент бренду та зробіть його маленькою візитівкою свого бізнесу разом із Checkbox!
Доступні два види стилізації:
- Спрощений: можна додати логотип у «Налаштуваннях» вебпорталу. Для електронних чеків слід обрати «Графічний чек». Для друкованих налаштування здійснюються окремо через опцію «Друкований чек».
- Розширений: редагування шапки й футеру, зміна стилю, фону чи інших деталей. Такі зміни можливі при використанні API й підійдуть для тих, кому потрібен максимальний контроль над виглядом чеку.
Персоналізований чек – дрібничка, але яка створює емоцію. Клієнт відчуває увагу до деталей і в його пам’яті закарбовується саме той бізнес, що виділяється.
Чайові для касира
Функція, яку обожнюють касири 🙌
У багатьох сферах, особливо в закладах харчування, традиція чайових є невід’ємною. Checkbox дозволяє розділити оплату за товар/послугу й додати чайові завдяки інтеграції з monobank:
- Відвідувач розраховується за товар або послугу.
- Офіціант пропонує залишити чайові.
- Відвідувач обирає суму з переліку чи вводить власну – і сплачує.
Для роботи «чайових» потрібен QR-еквайринг.
Підсумки
Це лише верхівка айсберга можливостей Чекбокс! Слідкуйте за оновленнями, аби не пропустити цікавинки й сучасні функції, які автоматизують ще більше рутинних задач і вивільнять ваш час на дійсно важливі задачі.
Джерело: Checkbox