Перші підсумки роботи Офісів податкових консультантів. Робота Офісів стартувала в 20 регіонах 8 вересня. І цей формат, як показує практика, дуже затребуваний. Консультації вже отримали майже 2500 осіб. Про це на повідомила в.о. Голови ДПС Леся Карнаух.
Як функціонує Офіс на практиці Леся Карнаух розповіла учасницям Business Woman Club. Це міжнародна жіноча спільнота, яка об’єднує успішних жінок бізнесу, політики й дипломатії для розвитку та співпраці.
Вона сказала:
Запит на якісну податкову підтримку та доступні, зрозумілі консультації чималий. Бізнесу та громадянам дуже часто вкрай важко самостійно розібратися в усіх нюансах податкових питань та ухвалити рішення як діяти правильно. Але ми завжди готові прийти на допомогу.
В. о. Голови ДПС додала:
Для нас важливо, щоб про роботу наших Офісів знали якомога більше українців. Бо цей сервіс економить час та нерви.
Напрями, за якими надаються консультації, дуже широкий:
- оподаткування фізосіб та юридичних осіб;
- електронні сервіси та звітність;
- податкові спори;
- податковий аудит;
- фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
- контроль за обігом підакцизних товарів;
- зупинення реєстрації ПН / РК;
- погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ;
- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;
- трансфертне ціноутворення;
- адміністрування акцизного податку.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Офіси податкових консультантів – нова послуга для платників
Цифрова податкова система – стратегічний пріоритет України
Прозорість та ефективність: як ДПС реформує податкову систему разом з МВФ
Нові підходи у податковому адмініструванні: ДПС та МВФ змінюють правила гри
Мережа пунктів турботи від ДПС: у 20 регіонах запрацювали Офіси податкових консультантів
Податкова реформа 2025-2026: підвищення податків, контроль за банківськими рахунками та інше