Держпродспоживслужба нагадує, що послуги по ремонту побутової радіоелектронної апаратури, а також побутових машин і приладів регламентуються, зокрема, Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими постановою КМУ від 16.06.2023 №614 якими визначено:
- Приймання замовлення. Під час приймання замовлення у присутності споживача виконавець визначає перелік несправностей виробу, включно з видимими, а також складає список необхідних запасних частин, блоків, вузлів і матеріалів. Остаточний перелік узгоджується зі споживачем у процесі виконання ремонту.
- Місце та умови ремонту. Ремонт може здійснюватися у майстерні або за місцем експлуатації виробу. Місце виконання визначається виконавцем з урахуванням складності ремонту, необхідності повторних випробувань чи використання стаціонарних приладів.
- Видача відремонтованих виробів. Вироби видаються споживачу після перевірки їх працездатності у повному обсязі замовлення. При необхідності вони можуть містити пломбу виконавця, якщо це передбачено нормативними актами.
- Якщо під час ремонту замінюються складові частини з гарантійними зобов’язаннями виробника, споживачу видається документ, який підтверджує наявність цих зобов’язань.
- Невивезені вироби. Якщо споживач не забирає відремонтовану техніку у визначений строк, виконавець має право через шість місяців після дворазового письмового нагадування реалізувати виріб.
Джерело: Держпродспоживслужба
Читайте більше:
Повернення акційного товару: що говорить законодавство
Товарні цінники у ФОП: основні правила діяльності від адвокатів
Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі
Україна готує реформу перевірок бізнесу: старт дерегуляційної ініціативи ДРС
Захист прав споживачів: що робити, якщо магазин не повертає кошти за товар
Держпродспоживслужба допомогла повернути кошти за неякісний водонагрівач