Як працює Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги

З 1 квітня 2024 року ввезення гуманітарної допомоги відбувається виключно через автоматизовану систему, що забезпечує прозорий облік і мінімізує ризики зловживань. Сьогодні в ній зареєстровано понад 239 тис. вантажів і 12,7 тис. отримувачів – переважно благодійні та волонтерські організації


Система запрацювала 1 грудня 2023 року у тестовому режимі, коли декларації можна було подавати декларації як паперово, так і онлайн. Уже з 1 квітня 2024 року вона працює повноцінно відтоді ввезення гуманітарної допомоги можливе лише через онлайн-систему. Це дозволяє мінімізувати ризики зловживань та забезпечити прозорий облік гуманітарної допомоги.


За час роботи АС ГД зареєстровано понад 239 тисяч вантажів, а декларацій подано більш як 227 тисяч. Крім того, на сьогодні система налічує 12,7 тисяч отримувачів усі вони внесені до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги. Це переважно громадські та благодійні організації, волонтерські спільноти та реабілітаційні установи.


За статистикою, найчастіше ввозять таку допомогу:


  1. продовольчі товари;
  2. лікарські засоби та медичні вироби;
  3. санітарно-гігієнічні засоби;
  4. одяг та взуття;
  5. технічні засоби.


Як користуватися системою


  1. Перейдіть на сайт.
  2. Зареєструйтеся за допомогою КЕП, якщо вас ще немає в Єдиному реєстрі, і підтвердьте дані про організацію. Деталі у відео.
  3. Якщо ви вже зареєстровані заповніть інформацію про вантаж і декларацію в системі. Інструкція ось тут.
  4. Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.
  5. Сформуйте декларацію у системі.
  6. Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.
  7. Розподіліть вантаж.
  8. Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товаром заповніть інвентаризаційний опис. Як це зробити, дивіться у відео.
  9. Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги.
  10. Помилки в інвентаризаційному описі або звіті можна виправити, подавши уточнюючі документи до кінця поточного місяця.
Важливо: подання звітів є обов'язковим для отримувачів гуманітарної допомоги. Так, організації, які вперше не подали звіт, при повторному порушенні будуть автоматично виключені з Єдиного реєстру

Як подати звіт у системі


  1. Увійдіть в особистий кабінет.
  2. Перейдіть до розділу «Звіт» та натисніть «Створити звіт».
  3. У розділі «Отримано» зведеної таблиці дані заповнюються автоматично з декларацій або інвентаризаційного опису.
  4. Розділ «Розподіл» заповнюєте, тільки коли була передача гуманітарної допомоги кінцевому набувачу. Інакше залишайте його порожнім.
  5. Документи додаються лише в окремих випадках, про що йдеться у розділі «Документи».
  6. Підпишіть звіт КЕП, натиснувши «Підписати» у розділі «Підпис».


Джерело: Мінсоцполітики


Читайте більше:


Як скористатися Автоматизованою системою реєстрації гуманітарної допомоги

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Залишились лічені дні!

Отримати
Акційні ціни + подарунки