👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Іноді в системі можуть виникати технічні затримки або оновлення бази даних, що можуть призвести до затримки у відображенні зобов'язань. Це може бути звичайною технічною проблемою, яка буде вирішена автоматично.
Це може бути пов'язано з тим, що податкова декларація подається за новою формою, і система може обробляти її з затримкою. Зазвичай, нарахування податкових зобов'язань в електронному кабінеті платника відбувається протягом декількох робочих днів після подання декларації.
Дайте системі час для обробки. Зазвичай, нарахування відображається протягом 3-10 робочих днів. Якщо після 10 робочих днів ситуація не зміниться, рекомендую звернутися до Державної податкової служби за місцем реєстрації для з'ясування причин.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Ліцензії на підакцизні товари та їх вартість у 2025 році
Звіт про використання марок акцизного податку: інструкція заповнення
Декларація з акцизного податку: інструкція із заповнення за новою формою