Психосоціальна підтримка на роботі: хто ініціює та які наслідки від впровадження

З метою покращення психічного здоров’я працівників роботодавець запроваджує культуру піклування про психологічний добробут на робочому місці



Стати ініціатором запровадження програми психосоціальної підтримки на рівні роботодавця може будь-хто, хто готовий взяти на себе організацію та координацію роботи:


  1. профспілкова організація;
  2. служба охорони праці;
  3. кадрова служба;
  4. формальний/неформальний лідер тощо.


Ефективність психосоціальної підтримки на робочому місці:


  1. зниження рівня стресу та покращення психологічного стану працівників;
  2. підвищення задоволеності роботою та мотивації;
  3. поліпшення психологічного клімату на робочому місці;
  4. збільшення продуктивності та зниження плинності кадрів;
  5. формування психологічно безпечного середовища;
  6. зменшення ризику емоційного вигорання;
  7. підвищення довіри до керівництва;
  8. надання можливостей для професійного зростання;
  9. зменшення кількості нещасних випадків на виробництві;
  10. підтримка працівників у складних життєвих ситуаціях тощо.


Джерело: Держпраці


Читайте більше:


Психосоціальна підтримка працівників: нові ініціативи на підприємстві

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇