Зняття з обліку договорів про спільну діяльність, управління майном чи розподіл продукції: порядок, перевірка та довідка №12-ОПП

У ДПС пояснили порядок зняття з обліку в контролюючих органах договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції та чи призначається при цьому перевірка, у тому числі якщо цей (ця) договір (угода) визнано недійсним в судовому порядку, а також чи видається довідка за формою №12-ОПП


Договори про спільну діяльність, договори управління майном та угоди про розподіл продукції (далі – Договір) знімаються з обліку у контролюючих органах після їх припинення, розірвання, закінчення строку дії чи після досягнення мети, для якої вони були укладені, визнання їх недійсними у судовому порядку, а також у разі втрати ознак платника податку, які визначені Податковим кодексом України, за умови відсутності грошових зобов’язань і податкового боргу або після їх погашення (для договорів про спільну діяльність та договорів управління майном).


Для зняття з обліку Договору уповноважена особа (управитель майна, інвестор) зобов’язана подати до контролюючого органу за своїм основним місцем обліку такі документи:


  1. заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою №8-ОПП (далі – заява №8-ОПП);
  2. документ, підтверджуючий припинення договору (контракту) про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції.


Після подання заяви за ф №8-ОПП з документами для зняття з обліку Договору контролюючий орган приймає рішення про проведення (не проведення) документальної позапланової перевірки платника податків.


У разі підтвердження факту відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів контролюючий орган видає уповноваженій особі (управителю майна, інвестору) довідку про зняття з обліку платника податків за формою №12-ОПП.


Джерело: ЗІР, категорія 116.07, ДПС

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?