Визначення дат документів для експедиторської діяльності та витрат
На сьогодні жоден нормативний акт не регламентує, коли саме необхідно оформити первинний документ, зокрема акт.
З 03.01.2017 р. зазнав змін Закон про бухоблік https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#n9 завдяки Закону №1724. Так, змінено термін "первинний документ". Тепер це документ, який містить відомості про господарську операцію і не вимагає підтвердження її здійснення, як це було раніше.
Крім цього, виключено вимогу щодо порядку складання первинних документів в момент здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Тож будь-яка господарська операція, яка претендує на те, щоб залишити слід в бухгалтерському обліку, може бути задокументована на розсуд підприємства зручним для нього способом і в зручний час.
Тому акт на фрахт та перевезення можна складати навіть після фактичного виконання послуги, в межах того самого звітного періоду. Акт по брокерських послугах вважаємо доречно оформлювати датою розмитнення.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Зміна штатного розпису для працевлаштування осіб з інвалідністю
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Чи вважаються звіти без квитанцій прийнятими податковою
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

