Заголовок тимчасово відсутній
Податкове законодавство не забороняє оформлення первинних документів у вихідні дні, якщо це відповідає реальній господарській операції. Згідно з п. 2.4 Положення №88 («Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку») первинні документи повинні складатися під час здійснення операції або безпосередньо після її завершення.
Якщо працівники підприємства були залучені до роботи у вихідний день без належного оформлення (наказ про залучення до роботи у вихідний день, згода працівників, подвійна оплата або надання іншого дня відпочинку), це може бути розцінено як порушення трудового законодавства.
Оформлення ТТН та ВН передбачає підписи відповідальних осіб (наприклад, комірника, бухгалтера). Якщо ці особи працювали у вихідний без відповідного оформлення, це може викликати питання у контролюючих органів.
Щоб мінімізувати ризики підготуйте такі документи:
Наказ про роботу підприємства у вихідний день або зміни до графіку роботи.
Табель обліку робочого часу, де видно, що відповідальні працівники були на роботі.
Документи перевізника, які підтверджують перевезення у цю дату (акт прийому-передачі, підпис клієнта).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи має право працівник на додатковий день відпочинку
Як зареєструвати виробничі потужності для ФОП на загальній системі
Визначення страхового стажу для лікарняних: важливі нюанси
Потрібна допомога для вирахування страхового стажу для лікарняних, щоб % правильно застосувати …

