Мар’яна Кавин розповіла про три важливі питання, що виникають у бухгалтерів під час документальних перевірок.
1. Де розмістити перевіряючих?
Найгірше, що можете зробити це розмістити перевіряючих у своєму робочому кабінеті. Зокрема де є чарівна папочка «Ліве» або «Інше» або «не чіпати».
Для особливих гостей – окрема кімната. Адже у вас має бути час на «подумати» після того, як вам дали запит надати якийсь папірець.
А далі ви йдете в інший кабінет, ідете довго і нудно. А коли прийдете, довго та нудно, але у спокої думаєте.
Пані Кавин зауважила:
2. Чи допомагати з табличками?
Ви не зобов’язані цього робити. Не маєте часу, чи просто не хочете - сміливо відмовляйте.
Також Мар’яна Кавин повідомила:
Чи ми допомагали податковій із заповненням Табличок? О так! Бо бухгалтер підприємства, юна особа - це важлива деталь!! Придумала гарний спосіб зробити це швидко! Ми залучили штучний інтелект. Найважливіше було поставити правильну задачу, як сформувати ексель Таблички, що з чим об’єднати та посортувати. Витягнули пару регістрів з БАС-у, закинули в пащу ШІ і результат отримали за пару хвилин. Ще й новий досвід отримали, нє ну хіба не кайф.
3. Готуємося «До, а не під час»!
Саме ДО!!! перевірки зробіть максимум, що від вас залежить, щоб розмір донарахувань був мінімальний.
Під час перевірки – залишайтеся людиною. Ви не знаєте по який бік опинитеся завтра. Навіть, якщо не плануєте стати інспектором, схоже поводження інших людей із вами – вас дожене.
Чому не може бути довідки, а чому точно донарахування буде і чому це не біда – пані Кавин писала раніше.
Також Мар’яна Кавин пообіцяла більше про перевірки розповісти на семінарі, зокрема про таке:
- що і як перевіряють;
- як підготуватися до перевірки;
- що робити – не робити, говорити – не говорити;
- як оптимізувати по максимуму податки і при цьому, щоб це не перетворилося в мінімізацію.
Джерело: Мар’яна Кавин