Як отримати електронний цифровий підпис

Для підписання електронних документів необхідно використовувати ЕЦП. Для отримання ЕЦП платники можуть звернутися до Акредитованих центрів сертифікації ключів, зокрема до ДПС підготувавши пакет необхідних документів, та мати в наявність носій інформації для генерування особистого ключа

ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що для підписання електронних документів платник має використовувати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).


Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), зокрема в ДПС України. Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно: 


  1. ознайомитися з регламентом роботи надавача послуги та умовами договору про надання ЕДП; 
  2. підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту надавача, обравши відповідну категорію; 
  3. звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів; 
  4. мати в наявності носій інформації (з’ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD, захищений носій ключової інформації, тощо), куди буде генеруватися особистий ключ. 


Джерело: ДПС