Українські аграрії звернулись до ДПС за роз’ясненнями щодо впровадження режиму експортного ПДВ

Український клуб аграрного бізнесу закликає ДПС оперативно надати роз’яснення для агровиробників щодо режиму експортного ПДВ, який запроваджується з 1 грудня 2024 року. Зокрема, асоціація просить уточнити порядок заповнення податкових накладних, визначення терміну власновирощеної продукції, застосування одиниць виміру, питання форвардних контрактів, використання митних декларацій, врегулювання курсових різниць і низки інших важливих питань

Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» звернулася до Державної податкової служби України з проханням надати роз’яснення щодо питань, які виникають у агровиробників у зв’язку з впровадженням режиму експортного ПДВ, що набуде чинності з 1 грудня 2024 року.


УКАБ наголошує на важливості отримання чітких роз'яснень для уникнення помилок і забезпечення коректного виконання вимог податкового законодавства як для членів асоціації, так і для їх контрагентів.


Зокрема, асоціація просить уточнити порядок заповнення податкових накладних, визначення терміну власновирощеної продукції, застосування одиниць виміру, питання форвардних контрактів, використання митних декларацій, врегулювання курсових різниць і низки інших важливих питань.


Отже, УКАБ наголошує, що для агровиробників вкрай важливо, щоб податкові органи оперативно розглянули ці питання та надали вичерпні відповіді до кінця листопада, аби агробізнес мав можливість адаптувати свої процеси до нових вимог із 1 грудня. 


Такі роз’яснення допоможуть виробникам уникнути потенційних труднощів і забезпечити безперервність експортної діяльності, що є надзвичайно важливим у контексті стратегії відновлення та стабілізації економіки України.


Джерело: Український клуб аграрного бізнесу

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?