Змінили персональні дані? Терміново повідомте ПФУ!

ПФУ нагадує, що громадяни, у яких відбулись зміни персональних даних, зобов’язані сповістити про це Пенсійний фонд упродовж 10 днів з моменту виникнення цих змін

Виплата пенсійних коштів здійснюється на підставі дійсних документів, що посвідчують особу. Тож, нагадуємо, що громадяни, у яких відбулись зміни персональних даних, зобов’язані сповістити про це Пенсійний фонд упродовж 10 днів з моменту виникнення цих змін.


Зокрема, необхідно повідомити Фонд про зміни у наступних випадках:


  1. отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;
  2. отримали новий паспорт у разі втрати старого;
  3. змінили прізвище, ім’я, по батькові;
  4. отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  5. змінили місце постійної реєстрації;
  6. працевлаштувалися або звільнились з роботи;
  7. зареєструвались чи знялись з обліку як фізична особа-підприємець (ФОП).


Актуалізувати особисті дані можна наступним чином:


  1. особисто звернутись до найближчого сервісного центру ПФУ;
  2. дистанційно подати відповідну заяву через вебпортал ПФУ.


Джерело: ПФУ