
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Відповідно до п. 24 Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабміну від 16.05.2024 №560, у разі неприбуття у строк, визначений у повістці, громадянин зобов’язаний у найкоротший строк, але не пізніше ніж протягом трьох днів від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ), повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки (відповідного підрозділу розвідувальних органів, Центрального управління або регіональних органів СБУ) або в будь-який інший спосіб з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів.
Отже, військовозобов'язаний має повідомити ТЦК та СП про причину неявки, направивши роздрукований е-лікарняний, та прибути за викликом у тижневий строк (на практиці – після закінчення лікарняного).
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Зміни у порядку відправлення повісток: огляд від адвокатів
Штраф за неприбуття за повісткою: сплачуємо через Резерв+
Вручення повісток: повний перелік уповноважених осіб та способів
У «Резерв+» з’являться сповіщення про повістки: постанова КМУ №1644
Бойова повістка поштою, автоматична постановка на облік: новації Постанови №916



















