
Відома податкова експертка Мар’яна Кавин розповідає, у випадку, коли підприємство безоплатно роздає зразки продукції – наприклад, у рамках рекламних маркетингових заходів, самостійно або із залученням третіх осіб, неважливо – у такому разі ПДВ взагалі нараховувати не потрібно. Ні за п. 198.5 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), як при використанні не в господарській діяльності, ні за п. 188.1 ПКУ, як при безоплатній передачі.
Але це працює лише у випадку, коли вартість подарованого включається у ціну реалізації і справді входить до складу вартості оподатковуваних операцій товариства.
Мар’яна Кавин каже:
Саме такою є позиція податкової. Вона прекрасна, вона чудесна. Сказати, що вона прямо випливає з норм чинного законодавства, я не можу, але все, що податкова висловлює на користь платника, я радісно підтримую, про це розповідаю і, звісно, використовую.
Крім того, податківці зазначають, що підтвердженням цьому може бути наказ про облікову чи цінову політику, розрахунки або калькуляція вартості товарів і послуг чи інший документ, визначений обліковою політикою платника податку, який установлює розрахунок ціни продажу придбаних, ввезених або самостійно виготовлених товарів та враховує у складі таких цін вартість безоплатно розповсюджених із рекламною метою товарів чи послуг.
Джерело: Мар'яна Кавин
Читайте більше:
Податкова декларація з ПДВ із додатками: інструкція заповнення
Зразки продукції: чи можна включати витрати на їх виготовлення до собівартості
Готуємося до податкової перевірки: що перевірити у собівартості товарів (робіт, послуг)
Як правильно розрахувати собівартість товарів, продукції, робіт чи послуг, щоб уникнути штрафів




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…