
Форми витягів
На запити фізичних осіб та державних органів, органів місцевого самоврядування (їх посадових осіб), а також шляхом безпосереднього доступу посадових осіб державних органів, нотаріусів до Реєстру, видаються (отримуються) з Реєстру такі форми витягів:
- витяг з Реєстру, що містить окремі відомості певного актового запису цивільного стану, зміни та іншу інформацію, унесену до нього, або відомості про відсутність такого запису;
- повний витяг з Реєстру, що містить усі відомості певного актового запису цивільного стану, зміни та іншу інформацію, унесену до нього, або відомості про відсутність такого запису (пункт 1.3 розділу І Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженої наказом Мін'юсту від 24.07.2008 №1269/5).
Хто має право отримати витяг з Реєстру?
Фізична особа по досягненні 16-річного віку має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів за умови пред’явлення паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні стосунки.
Витяг з Реєстру про державну реєстрацію народження дитини може видаватися її батькам та усиновлювачам (незалежно від віку дитини), а також опікунам, піклувальникам, адміністрації закладу охорони здоров’я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина. У цьому разі зазначений витяг представникові відповідного закладу видається за умови пред’явлення ним довіреності, паспорта або паспортного документа.
Банку або іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту на їх запит надається витяг з Реєстру в порядку та обсязі, встановленому Мін’юстом, за наявності письмової згоди фізичної особи, якої стосуються відомості, зазначені в актових записах (п. 13 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2007 №1064, далі – Порядок).
Куди звернутися?
Подати заяву на видачу витягу з Реєстру можливо до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану на території, підконтрольній українській владі, Центру надання адміністративних послуг, а також на Порталі Дія.
Особа має право звернутися за витягом з Реєстру незалежно від місця її проживання та місця державної реєстрації акту цивільного стану (п. 5 Порядку).
Для отримання витягу з Реєстру реєстраторові подається заява, у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо відомостей про яку видається витяг з Реєстру:
- прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності), дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
- серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
- реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану (п. 15 Порядку).
До заяви додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру: плата за видачу витягу становить 73 гривні.
Відповідно до пункту 16 Порядку на безоплатне отримання витягу з Реєстру мають право:
Окремі особи та органи мають право на безоплатне отримання Витягу з реєстру (п. 16 Порядку).
Заява(запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
Джерело: Мін'юст
Читайте більше:
Державна реєстрація смерті: порядок, документи, строки
Втрачені документи – не вирок: як підтвердити право власності на нерухомість
Отримання допомоги на поховання в разі смерті працівника: розʼяснення від ПФУ
Як внести зміни до актових записів цивільного стану: роз’яснення Мін’юсту
🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!



















