У повідомленні зазначається, що частиною сьомою статті 14 Закону України від 09.01.2025 №4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» (далі – Закон №4196) встановлено, що документи, видані (погоджені, надані) підприємству, щодо якого прийнято рішення про його перетворення, є чинними для юридичної особи – правонаступника такого підприємства протягом строку, на який вони видані, а саме:
- документи дозвільного характеру;
- дозволи;
- ліцензії;
- сертифікати;
- декларації;
- погодження;
- повідомлення та інші публічні послуги.
Такі документи є чинними лише за умови дотримання правонаступником вимог ліцензійних умов провадження відповідного виду господарської діяльності та інших вимог законодавства, передбачених для надання таких документів, крім випадків, передбачених законом
Отже:
- ліцензіат зобов’язаний повідомляти орган ліцензування відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України від 02.02.2015 №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон №222) про зміни даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії;
- правонаступники суб’єктів господарювання (зокрема, приватних підприємств) можуть користуватися нормами частини сьомої статті 14 Закону №4196 та частини четвертої статті 15 Закону №222.
У Держлікслужбі підкреслюють, що правонаступник має право провадити такий вид господарської діяльності на підставі раніше виданої ліцензії протягом строку, на який її було видано, за умови:
- дотримання правонаступником вимог ліцензійних умов провадження відповідного виду господарської діяльності;
- про зміну даних ліцензіат зобов’язаний повідомити орган ліцензування.
Джерело: АПАУ
Читайте більше:
«Доступні ліки»: З 1 липня програма працює в кожній аптеці України
Алгоритм дій у разі зміни даних ліцензіата, що здійснює торгівлю ліками
Посилення контролю за аптеками: дані працівників передаватимуть до Держлікслужби