Проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації» (далі – проєкт) розроблено з метою сприяння здійсненню волонтерської діяльності, її підтримці та заохоченню до участі в ній фізичних осіб – благодійників.
Деякі положення Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014 №1089 (далі – Порядок), доопрацьовано та спрощено процедури, пов’язані з включенням фізичних осіб – благодійників до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі – Реєстр).
Основні положення проєкту акта
- З проєкту Порядку та форми заяви виключено уточнення щодо категорій фізичних осіб (зокрема, п.п. «а» та «в» п.п. 165.1.54 ПКУ), яким надається благодійна допомога.
- Волонтер АТО та / або здійснення заходів із забезпечення НБО, включений до Реєстру, може отримувати про себе дані з Реєстру у вигляді витягу з Реєстру у електронній формі, на підставі надісланого запиту в електронній формі.
Такий витяг формується засобами інформаційно-комунікаційної ДПС автоматично, після включення / внесення змін / виключення волонтера АТО та / або здійснення заходів із забезпечення НБО до/з Реєстру, або на поточну дату, на запит волонтера АТО та / або здійснення заходів із забезпечення НБО, надісланий таким волонтером до контролюючого органу технічними засобами електронної комунікації.
- Термін «електронний підпис» змінено на термін «кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис».
- У тексті Порядку та додатках доповнено після слова «Прізвище» словами «(за наявності)», та слова «Прізвище та ініціали» змінюються на «(власне ім’я та Прізвище)».
Що це означає для волонтерів?
Ці зміни зроблять процедуру реєстрації та комунікації з ДПС більш зручною і прозорою. Зокрема, спрощується форма заяви, підвищується правова визначеність статусу волонтера, а також забезпечується доступ до актуальної інформації з Реєстру без необхідності звертатися офлайн.
Джерело: Мінфін
Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше