Вимоги до зберігання електронних документів та їх форматів
вимоги до зберігання первинних в електронному вигляді . В якому форматі краще зберігати документи підписані, наприклад у Вчасно і МЕДОС. Достатньо ли просто пдф файлу з інформацією про підпис документа? ( або обовязково в форматі архіву де є Акт пдф та p7s (з цифровим підписом))? Дякую!
Вважаємо, що достатньо їх зберігати у пдф файлі з інформацією про підпис документа.
Податкове законодавство зобов’язує платників зберігати електронні документи у формі, що забезпечує їхню цілісність та доступність для перевірки.
При зберіганні електронних документів обов’язкове додержання таких вимог:
- інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути доступною для її подальшого використання;
- має бути забезпечена можливість відновлення електронного документа у тому форматі, в якому він був створений, відправлений або одержаний;
- у разі наявності повинна зберігатися інформація, яка дає змогу встановити походження та призначення електронного документа, а також дату і час його відправлення чи одержання.
Отже, електронні форми первинних документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів (крім єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), а також архів файлів звітності, поданої контролюючим органам в електронному вигляді, повинні зберігатися платниками податку на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу здійснити перевірку їх цілісності на цих носіях, протягом строку, встановленого законодавством, але не менше ніж визначено у п. 44.3 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (https://7eminar.ua/news/12275-u-yakomu-formati-zberigati-elektronni-pervinni-dokumenti-ta-arxivi-zvitnosti, https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/print-945096.html).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

