Житлово-комунальні послуги: нові умови отримання пільг для ветеранів силових структур

З 1 травня 2025 року пільги на оплату житлово-комунальних послуг для ветеранів МВС та інших силових структур надаються з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї. Якщо дохід перевищує 4240 грн на особу, пільга не надається


Я – ветеран МВС. Чому в червні я не отримав пільгу на оплату житлово-комунальних послуг?

В ПФУ пояснюють, що Законом України від 19.11.2024 №4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік», постановою КМУ від 31.12.2024 №1553 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 389» передбачено:

з 1 травня 2025 року доповнено категорії громадян, яким право на отримання пільг з оплати житлово-комунальних послуг визначається з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї.

До таких категорій належать, зокрема, ветерани:


  1. військової служби;
  2. органів внутрішніх справ;
  3. Національної поліції;
  4. податкової міліції;
  5. БЕБ;
  6. державної пожежної охорони;
  7. Державної кримінально-виконавчої служби;
  8. служби цивільного захисту;
  9. Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації.


Їм пільги надаються за умови, що розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (4 240,00 грн)

Оскільки пільги виплачуються за попередній місяць у наступному, значить, автор запитання не отримав пільгу в червні за травень, оскільки розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищив величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу 4 240,00 грн.


Джерело: ПФУ


Матеріали на тему:


Мобілізація та пенсія за вислугу років: що буде з виплатами

Особливості зарахування до страхового стажу періодів військової служби

Як отримати компенсацiю за навчання дiтей ветеранів i ветеранок: інфографіка

Хто може отримати разову виплату до Дня Незалежності у 2025 році: інфографіка

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?