Мінфін пропонує змінити положення про реєстрацію фізосіб у ДРФО

Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі платників податків буде оновлено. Зміни пов’язані з впровадженням електронних посвідок на проживання, удосконаленням форми довідок про доходи (зокрема, за окремий місяць), а також запровадженням нової форми відповіді на запити у разі відсутності даних у реєстрі

Державна податкова служба України повідомила про оприлюднення проєкту наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» (далі – проєкт).


Проєкт розроблено з метою приведення Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 (далі – Положення), у відповідність до Закону України від 10.10.2024 №4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2024 №1113 «Про затвердження Порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне проживання та електронних посвідок на тимчасове проживання та їх електронних копій».


У проєкті запропоновано внести зміни до:


  1. абзацу другого пункту 1 розділу IІ, абзацу другого пунктів 2, 5 розділу ІІІ, абзацу першого пункту 1 розділу VII, пункту 2 розділу VIII, пункту 3 розділу X Положення та у додатках до Положення, доповнивши слова «за прізвищем», слово «прізвище» словами «(за наявності)»;
  2. абзацу другого пункту 10 розділу ІІІ, замінивши слова «Порядку застосування відображення в електронній формі інформації, що міститься у посвідці на постійне проживання та у посвідці на тимчасове проживання, під час реалізації експериментального проекту щодо застосування зазначених відображень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2021 року № 1239» словами «Порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне проживання та електронних посвідок на тимчасове проживання та їх електронних копій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2024 року № 1113 «Про затвердження Порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне проживання та електронних посвідок на тимчасове проживання та їх електронних копій»;
  3. додатків 2, 3, 5 – 8, 10 – 16, виклавши їх у новій редакції. Зокрема, передбачено додатки 14, 15 доповнити новим періодом, за який особа може отримати інформацію про доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, – місяць.


Крім того, запропоновано доповнити новим додатком 15–1, у якому встановити форму надання контролюючим органом відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків у відповідь на запит фізичної особи у разі відсутності інформації про доходи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.


Зауваження та пропозиції до проєкту можуть надсилатися упродовж одного місяця з дати його оприлюднення на вебпорталі ДПС за адресою: Державна податкова служба України, Департамент податкових сервісів, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053; e-mail: drfo@tax.gov.ua.


Додаткові матеріали


  1. Проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»


Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇