Якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POS–терміналу), то повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.
Також податківці зазначають, що повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється у тій формі оплати у якій була здійснена розрахункова операція.
При цьому, суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).
Джерело: ДПС
Статті на тему:
РРО – наступ на безготівкові розрахунки
Як зареєструвати ПРРО у Електронному кабінеті
РРО чи ПРРО: переваги та недоліки, практичні поради щодо вибору