Оптовий продаж паливних карток: чи є офіс – акцизним складом

Приміщення підприємства, за адресою його місцезнаходження, не є акцизним складом, якщо в такому приміщенні не здійснюється вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання та реалізація пального (крім зберігання або реалізації пального у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно)

Підприємство має ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі та здійснює оптову торгівлю пальним через мережу АЗС з використанням паливних талонів емітованих іншими суб’єктами господарювання та паливних карток емітованих Підприємством за відсутності у власності чи користуванні транспортних засобів, на яких переміщується чи зберігається пальне.


Враховуючи зазначене Підприємство запитало у податківців:


  1. чи  підлягає реєстрації приміщення за місцезнаходженням Підприємства, зазначене в ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, в якості акцизного складу, згідно з чинним законодавством України;
  2. чи є, в розумінні чинного законодавства України, акцизним складом приміщення за місцезнаходженням Підприємства зазначене в ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі?


Податківці проаналізували пп. 14.1.6 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), щодо того, які приміщення, або територія є акцизним складом. Також врахували, що за приписами  ПКУ не є акцизним складом та дійшли наступного висновку.


Приміщення Підприємства, за адресою його місцезнаходження, не є акцизним складом в розумінні пп. 14.1.6 ПКУ, якщо в такому приміщенні не здійснюється вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання та реалізація пального (крім зберігання або реалізації пального у споживчій тарі ємністю  до 5 літрів включно).


Джерело: ІПК від 06.12.2024 №5583/ІПК/99-00-09-04-03

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?