Професії від 7eminar.academy!🎓

Ліквідаційна декларація з податку на прибуток: як і в якій формі подати, – пояснює ДПС

Підприємство, що ліквідується, має подати останню (ліквідаційну) декларацію з податку на прибуток за період від початку року до дати ліквідації. Таку декларацію можна подати особисто, поштою або в електронній формі, а для великих і середніх підприємств електронна форма є обов’язковою. Важливо також правильно заповнити поле 10 декларації – у ньому зазначається спеціальна позначка про подання декларації за останній звітний період

Експерт:Аліна Лакіс
3

13

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати


В якому вигляді (електронному чи на паперових носіях) подається остання (ліквідаційна) Податкова декларація з податку на прибуток підприємств?

Як подати ліквідаційну декларацію з прибутку:


  1. особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
  2. надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
  3. засобами електронного зв’язку в електронній формі (п. 49.3 Податкового кодексу України).


Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі.


Платник податків зобов’язаний повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов’язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).


Хто подає ліквідаційну декларацію з прибутку та як її заповнити


До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає податковим органам, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.


Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Податковий (звітний) період починається з першого календарного дня податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду.

Так, зокрема, якщо платник податку ліквідується (у тому числі до закінчення першого податкового (звітного) періоду), останнім податковим (звітним) періодом вважається період, на який припадає дата ліквідації

Звітним періодом підприємства, що ліквідується, є період з початку звітного року до дати прийняття рішення про його ліквідацію (ч. 3 ст. 13 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).

Платник податку на прибуток підприємств, який подає останню (ліквідаційну) Декларацію, у полі 10 «Особливі відмітки» заголовної частини Декларації проставляє позначку «платника податку, що подає декларацію за останній податковий (звітний) рік у періоді, на який припадає дата його ліквідації»

Джерело: ДПС


Читайте більше:


З 1 жовтня – нові ідентифікатори декларації з податку на прибуток: ДПС назвала 4 форми

J0100130 – оновлена декларація з податку на прибуток за ІІІ квартал вже в Е-кабінеті

Перетворення ПрАТ на ТОВ: як подати декларацію з податку на прибуток у 2026 році

До 9 листопада подаємо оновлену декларацію з прибутку: звітуємо за новими змінами за ІІІ квартал 2026 року

Декларація з податку на прибуток із додатками: інструкція зі складання

Аліна Лакіс

Експерт

Аліна Лакіс

Редакторка Бухгалтерської платформи 7eminar

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз'яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.
3

13

3

163

4

11

1

11

6

3060

4

22

4

1970

4

131

4

191

4

469

4

705

4

5406

3

48

5

17

5

13

4

48

5

18

4

14

4

15

5

20