
З яких причин після подання заяви за ф. № 5ДР про оновлення даних в ДРФО не верифікується інформація в реєстрах державних установ (портал Дія, ДРАГС, медичні заклади, ТЦК, тощо) та куди в таких випадках звертатись ФО?
Підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) є документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі, – Картка платника податків, або дані про РНОКПП з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (п. 70.9 Податкового кодексу України).
Перевірку достовірності формування РНОКПП здійснює виключно ДПС.
ДПС забезпечує перевірку на відповідність даним Державного реєстру даних фізичної особи, що містяться у запиті суб’єкта електронної взаємодії.
За результатами обробки запиту:
- у разі якщо фізичну особу – платника податків ідентифіковано (у запиті достатньо даних для однозначної ідентифікації особи) у відповідь суб’єкту електронної взаємодії надається РНОКПП особи;
- у разі якщо фізичну особу – платника податків неможливо однозначно ідентифікувати у Державному реєстрі (наявність розбіжностей у даних, зазначених у запиті, з даними, наявними в Державному реєстрі, або якщо у запиті недостатньо даних, за якими здійснюється пошук особи у Державному реєстрі) РНОКПП не надається, суб’єкту електронної взаємодії надходить відповідь «За даними зазначеними у запиті, неможливо однозначно ідентифікувати фізичну особу».
У разі, якщо у даних фізичної особи містяться розбіжності з даними наявними у Державному реєстрі – особі необхідно звернутись для проведення перевірки своїх даних до контролюючого органу ДПС. Під час звернення громадян до контролюючих органів здійснюється перевірка реєстраційних даних особи у Державному реєстрі на підставі документа, що посвідчує особу, та у разі необхідності, з метою актуалізації даних про особу, на підставі поданої фізичною особою заяви за ф. № 5ДР, вносяться зміни до Державного реєстру.
У разі, якщо дані у Державному реєстрі, збігаються з даними діючого документа, що посвідчує особу, особі необхідно з’ясувати які саме дані про особу були зазначені у запиті на проведення верифікацій / ідентифікації (запит ДРАЦС, НСЗУ, ПФУ тощо):
- «Прізвище»,
- «Ім’я»,
- «По батькові»,
- «Дата народження»,
- «Місце проживання»,
- «Документ, що посвідчує особу (серія (за наявності), номер, дата видачі, ким видано)»,
якщо дані в запиті не відповідають даними діючого документа, що посвідчує особу, необхідно виправити розбіжності у даних, які наявні реєстрах / інформаційних системах суб’єкта електронної взаємодії (ДРАЦС, НСЗУ, ПФУ тощо) та після чого сформувати новий запит до ДПС.
Джерело: ЗІР, категорія 116.09
Читайте більше:
Як змінити дані в Обліковій картці платника податків: алгоритм дій
РНОКПП та «Дія»: інструкція з верифікації через Центр обслуговування платників
Втрата ідентифікаційного коду (РНОКПП) та паспорту: алгоритм дій фізособи




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…