
ГУ ДПС у Сумській області повідомляє: наказом Мінфіну від 25.09.2025 №494, в редакції наказу від 13.10.2025 №521 оновлено Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів.
Волонтерська діяльність – добровільна, соціально спрямована, неприбуткова діяльність, що здійснюється волонтерами шляхом надання волонтерської допомоги (Закон України від 19.04.2011 №3236-VI «Про волонтерську діяльність»).
Мінфін доопрацювало деякі положення, затверджені наказом від 30.10.2014 №1089, щоб спростити процедуру внесення фізичних осіб – благодійників до Реєстру волонтерів.
Зокрема, внесено зміни до Порядку та форми Заяви про включення / внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі – волонтер АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО) за формою №1-РВ, встановленої додатком 3 до Порядку. Відповідно до змін виключено з їх змісту посилання на категорії фізичних осіб, визначених у підпунктах «а» та «в» підпункту 165.1.54 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), та залишено посилання на підпункт 165.1.54 ПКУ.
З метою створення зручних умов для комунікації фізичних осіб – благодійників з контролюючими органами через отримання актуальних даних про себе з Реєстру, а також підтвердження про включення / внесення змін / виключення до/з Реєстру, передбачено для волонтерів АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО можливість отримання таких даних:
у вигляді витягу в електронній формі з Реєстру, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС автоматично під час здійснення реєстраційних дій, а також у відповідь на надісланий волонтером АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО запит у електронній формі.
Фізична особа - благодійник може в електронній формі через Електронний кабінет або за допомогою електронних комунікацій надіслати до ДПС запит про отримання витягу з Реєстру.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає фізичній особі – благодійнику витяг із Реєстру, що містить відомості, визначені згідно з пунктом 1.3 розділу I цього Порядку.
Витяг із Реєстру також формується та надсилається фізичній особі благодійнику:
- у день включення фізичної особи – благодійника до Реєстру;
- у день внесення до Реєстру змін щодо волонтера АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО;
- у день виключення з Реєстру волонтера АТО та/або здійснення заходів із забезпечення НБО.
Витяг із Реєстру формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається фізичній особі – благодійнику автоматично, за допомогою електронних комунікацій в електронній формі, та розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначається актуальна на дату та час його формування інформація про фізичну особу – благодійника.
Наказ набрав чинності 07.11.2025 року.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Волонтери і волонтерська діяльність – 2025: оподаткування та інструкція з реєстрації




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…