Алгоритм дій у разі зміни даних в обліковій картці платника податків

У випадку зміни місця проживання / реєстрації з метою своєчасного отримання кореспонденції поштовою адресою, фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних шляхом подання заяви за формою №5ДР та документа, що посвідчує особу

193


У житті кожної людини можуть статися зміни, які потребують оновлення персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. Це може бути зміна прізвища, місця проживання, серії та номера паспорта, тощо. Щоб ці зміни були коректно зафіксовані в податковому обліку, необхідно дотриматися визначеного порядку. Нижче наведено покроковий алгоритм дій.


1. Подання заяви за формою №5ДР.


Фізична особа повинна подати Заяву про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР (затверджена додатком 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 №822). Разом із заявою обов’язково подається документ, що посвідчує особу (наприклад, паспорт). Документ повертається після пред’явлення.


Куди подавати заяву:


  1. за місцем податкової адреси (реєстрації) – якщо зміни не стосуються місця проживання;
  2. за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу – якщо відбулася зміна адреси.


2. Документи для підтвердження змін.


Для коректного заповнення заяви за формою №5ДР необхідно надати документи, що підтверджують зміни:


  1. Паспорт або інші документи, де зафіксовано зміни персональних даних.
  2. Документи, що підтверджують нове місце проживання (перебування):


  1. витяг з реєстру територіальної громади;
  2. паспорт у формі книжечки (де зазначено місце реєстрації);
  3. тимчасове посвідчення громадянина України;
  4. довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
До всіх зазначених документів необхідно додати копії

3. Термін внесення змін.


Зміни до облікових даних уносяться протягом трьох робочих днів, починаючи з наступного дня після подання заяви за ф. №5ДР.


4. Отримання нової картки платника податків.


Після внесення змін фізична особа має право отримати оновлену облікову картку платника податків. Для цього слід звернутися до податкового органу та пред’явити паспорт.


Також це можна зробити дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, надіславши Заяву через:сервіси ДПС:


  1. «Електронний кабінет»;
  2. застосунок «Моя податкова».


Пам’ятайте: оновлення даних у Державному реєстрі фізичних осіб – це не просто формальність, а необхідність для уникнення податкових непорозумінь. Вчасне подання форми №5ДР забезпечує актуальність ваших даних у податковій системі України.


Джерело: ДПС


Читайте більше:


Як отримати ІПН через представника: необхідні документи

Копії яких документів перевіряє податкова при оформленні ІПН

Податкова адреса фізособи: що робити при переїзді з окупованих територій

ФОП змінив адресу / місце реєстрації у 2025 році: що, коли та як потрібно оновити

Порядок отримання нового РНОКПП у разі втрати паспорта та картки платника податків

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

193

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

23

30

22

22

26

80

39

28

175

9

67

88

3214

56

367

48

23

4080

37

36