У Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини відбувся вебінар «Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам».
Було розглянуто наступні питання:
- формування електронного листка непрацездатності;
- внесення змін в анкету застрахованої особи;
- перелік послуг, які можна отримати в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду;
- алгоритм дій щодо усунення помилки в листку непрацездатності;
- алгоритм дій у випадку відсутності електронного листка непрацездатності на вебпорталі Пенсійного фонду;
- заміна страхувальника у сформованих листках непрацездатності після подання звітів або повідомлень про прийняття на роботу;
- формування запитів щодо заміни страхувальника;
- оплата листків непрацездатності правонаступником;
- формування запиту на створення копій листків непрацездатності.
Детальніше – в інфографіці