Як уточнити реквізити рахунку для соціальних виплат онлайн
На жаль, внести зміни в підписану та надіслану заяву є-малятко не можна.
Звернення розглядаються і вирішуються ПФУ у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівництво відповідного органу встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляє особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін розгляду на може перевищувати сорока п’яти днів.
Статус звернення можна перевірити в особистому кабінеті на порталі ПФУ в меню "Мої звернення". Якщо статус зміено на "виконанно" реквізити змінили.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Обов'язок нарахування компенсуючих ПЗ при знищенні товару війною
Особливості обліку ПДВ при змішаній діяльності підприємства
Два ПРРО для одного договору оренди: чи подавати 20-ОПП
Зорієнтуйте будь ласка, ФОП орендує 2 різних приміщення у торговому …

