Заголовок тимчасово відсутній
В Порядку складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, затвердженого наказом Мінфіну від 13.09.2016 № 818 щодо Акту введення в експлуатацію основних засобів зазначено, що Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об’єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.
Розумію, що ви отримали ОЗ за Актом приймання-передачі із супровідною первинкою та з інвентарними картками. Але для вас це новий ОЗ і ви маєте присвоїти йому новий інвентарний номер, завести нову (вже вашу інвентарну карту і скласти Акт на введення в експлуатацію вже у вашій бюджетній установі.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Вирахування зарплати сумісника під час війни: юридичні нюанси
Чи потрібен звіт про прийняття працівників для фізосіб
Чи сплачує пенсіонер з ФОП 3 групи єдиний соціальний внесок
Есв сплачується фопом 3 група, якщо він пенсіонер 3 групи? Дякую

