Заголовок тимчасово відсутній
установи, які мали (мають) місцезнаходження в районах проведення воєнних (бойових) дій у період дії воєнного стану, або установи, структурні підрозділи (відокремлене майно) яких розташовані на (в) таких територіях (районах), проводять інвентаризацію в разі можливості безпечного та безперешкодного доступу уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, у яких відображені зобов’язання та власний капітал установ.
Зазначені установи зобов’язані провести інвентаризацію станом на 1 число місяця, що настає за місяцем, у якому зникли перешкоди доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації в бухгалтерському обліку (абз. 4 п. 8 розд. І Положення № 879).
У річній фінансовій звітності інформація про активи, до яких неможливо забезпечити безпечний і безперешкодний доступ, та зобов'язання і власний капітал, які не можуть бути документально підтверджені з огляду на відсутність доступу до відповідних первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку, відображається за даними бухгалтерського обліку (лист Мін'юсту від 04.06.2015 р. № 5777-0-4-15/8.1).
Причому той факт, що інформацію у фінзвітності наведено без проведення інвентаризації через відсутність доступу до активів, потрібно зазначити в примітках до фінзвітності (лист Мінфіну від 29.06.2016 р. № 31-11410-07-10/18732).
На думку Мінфіну (лист від 19.06.2014 р. № 31-11410-08-10/15462), об'єкти, які перебувають на тимчасово окупованій території України, мають обліковуватись у складі активів підприємства. Одночасно підприємству необхідно оцінити негативний вплив змін в економічному й правовому середовищі та визнати суми втрат від зменшення корисності щодо зазначених об'єктів за правилами НП(С)БО 28.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Внесення запису про зміну прізвища в трудову книжку робітниці
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Узагальнення товарів у фіскальному чеку та способи оплати
Алгоритм дій для переходу з ПДВ на ЄП 3 групу
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Як розпочати ведення касової книги для ТОВ з ПРРО
Чи існує посада продавець-касир у сучасних компаніях
Документація для ФОП: сплата без призначення та РРО облік
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
ПДВ на реалізацію с/г продукції нижче собівартості: нюанси
Поповнення статутного капіталу: що робити та наслідки цього
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Питання про застосування 7% ПДВ на медичні ваги
ТОВ-платник ПДВ, продаємо різні ваги. Придбали у постачальника медичні …
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …

