Якщо після формування Відомостей про працівників, мобілізовані працівники все одно не відображаються, можуть бути такі причини та способи вирішення проблеми:
1. Оберіг (Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов‘язаних та резервістів) не отримує від Пенсійного фонду України (ПФУ) інформацію про актуальне місце роботи людини, або вона не працевлаштована за ЄДРПОУ компанії. Щоб виправити цю ситуацію, працівнику потрібно:
- Авторизуватися у застосунку Резерв+
- Перейти у розділ Меню — Виправити дані онлайн — Неактуальне місце роботи. Перевірити інформацію (ПІБ, податковий номер, дата народження) та надіслати запит.
Якщо виникають питання чи труднощі під час користування застосунком Резерв+, варто звернутись до підтримки застосунку.
2. Також, для виправлення ситуації, роботодавець може звернутись до ТЦК та СП для актуалізації місця працевлаштування мобілізованого працівника.
Джерело: Дія
Нагадаємо, що оновили правила бронювання: бронюйте більше працівників через портал Дія. Крім того, до загальної кількості військовозобов’язаних більше не зараховують працівників, які вже мають бронювання в іншій компанії.