Який термін перебронювання працівників? Підприємство має критичність, але інформація потребує оновлення? Як анулювати бронювання працівників?
На всі ці питання ви отримаєте відповідь у відео від «Дії»
Нагадаємо, що, з 1 березня 2025 року змінюється порядок бронювання працівників. Термін дії бронювань, які закінчувалися 28 лютого 2025 року, автоматично продовжено до 31 березня. Якщо ж продовження не відбулося, роботодавці можуть подати заявку на перебронювання.
Для коректного оформлення бронювання важливо перевірити актуальність реквізитів у Єдиному переліку. Якщо дані застарілі, необхідно звернутися до органу, який визначив критичність підприємства. Далі потрібно скористатися послугою анулювання бронювання на порталі «Дія», а після отримання підтвердження – подати нову заявку.
На порталі «Дія» доступні три основні послуги для перебронювання: отримання відомостей про працівників з реєстру військовозобов’язаних, бронювання та анулювання бронювання. Вони дозволяють формувати списки працівників, подавати заяви та отримувати актуальну інформацію. Обробка заяв зазвичай займає від 10 хвилин до однієї доби.
Також на порталі впроваджено чекбокс для бронювання кінцевих бенефіціарів компаній. Якщо їхні дані не збігаються з державним реєстром, необхідно звернутися до держреєстратора.
Щодо анулювання бронювання, тепер заявку можна подавати раз на 5 днів (раніше – раз на 30 днів).
Якщо потрібно забронювати працівників спеціалізованих установ ООН, закордонних дипломатичних представництв чи міжнародних проєктів, необхідно сформувати списки та передати їх відповідним органам – МЗС або Секретаріату Кабміну.
Цифровізація бронювання дозволяє виконувати всі операції автоматично, без участі людського фактору. У разі виникнення питань служба підтримки «Дії» завжди готова допомогти.
Джерело: «Дія»