VCHASNO GROUP інвестувала у сервіс звітності для ФОПів «ЯТакс»

Група продуктових IT-компаній VCHASNO GROUP інвестувала у платформу для ведення малого та середнього бізнесу «ЯТакс». Компанія увійшла до сервісів цифрових рішень для бізнесу «Вчасно» під назвою «Вчасно.Звіт»

827


За даними Опендатабот, станом на лютий 2025 року в Україні зареєстровано 2,1 млн ФОПів, річний дохід яких сягає понад 55 млрд грн. Цей ринок потребує простих та доступних інструментів для обліку і подачі звітності. У VCHASNO GROUP обговорювали створення власного такого продукту та регулярно отримували запити від клієнтів щодо потреби у легкій та зрозумілій системі ведення малого бізнесу.


На початку 2025 року зʼявився сервіс «ЯТакс», який привернув увагу інвесторів. Саме тому команда розпочала переговори про приєднання компанії до екосистеми сервісів «Вчасно».

«Ми разом з командою, насамперед, хочемо перетворити «Вчасно.Звіт» на лідера ринку звітності і обліку для малого бізнесу. Цей напрямок буде розвиватися і далі в майбутньому. Україна рухається до вступу в ЄС, і поступово вимоги до обліку ФОПів і малого бізнесу будуть ставати більш складними. Тож ми плануємо зробити так, щоби наші підприємці мали змогу легко і просто вести облік. Ми бачимо на прикладах подібних сервісів в Європі, що це можливо, і вони там дуже популярні», заявив співзасновник та СЕО VCHASNO GROUP Микола Палієнко.

VCHASNO GROUP не розголошує обсяги інвестицій. Група компаній придбала 80% «ЯТакс», 20% залишилося у її засновника Богдана Янківа. Він буде й надалі розвивати сервіс в ролі CEO «Вчасно.Звіт».

«Ключова місія «ЯТакс», а тепер і «Вчасно.Звіт» зробити життя малого та середнього підприємця простішим. Забрати бюрократію. Завдяки поєднанню зусиль із «Вчасно» виконання ключової місії ще більше пришвидшиться», зазначив засновник «ЯТакс» Богдан Янків.

Екосистема сервісів «Вчасно» планує цьогоріч випустити нові продукти, які допоможуть бізнесам максимально ефективно управляти контрактами та вийти на новий рівень взаємодії зі своїми співробітниками.


Довідка


«Вчасно» сервіси цифрових рішень для легкого та зрозумілого ведення бізнесу. Компанія включає такі проєкти:


  1. «Вчасно.ЕДО» сервіс електронного документообігу.
  2. «Вчасно.Каса» програмний РРО для видачі електронних чеків.
  3. «Вчасно.EDI» обмін електронними документами для ритейлу.
  4. «Вчасно.КЕП» захищені електронні підписи та печатки.
  5. «Вчасно.ТТН» електронні товарно-транспортні накладні.
  6. «Вчасно. Звіт» звітність та облік для ФОПів.


«ЯТакс» платформа для управління фізичною особою-підприємцем в одному місці. Сервіс включає такі модулі:


  1. Дашборд основні показники ФОП (статус системи оподаткування, облік лімітів доходів, статус сплати податків).
  2. Документи ведення первинних документів та обліку.
  3. Звітність відправка звітності до ДПС.
  4. Рахунки синхронізація із банківськими рахунками ФОП.
  5. Податки контроль за заборгованістю та сплатою податків.
  6. Довідник збірка державних реєстрів та баз даних для зручного пошуку інформації.

827

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі

9

14

535

Стаття
Підсумки тижня
07.11.2025

З 10 листопада помилка у реквізитах = прострочені податки. Збільшення лімітів доходу ФОП і поріг ПДВ-реєстрації. Підсумки тижня 03.11-07.11.2025

У випуску – гарячий тиждень реформ і рішень. Верховна Рада взялася переписати формулу мінімальної зарплати та оновити Трудовий кодекс. Бюджетні платежі перевірятимуться автоматично вже з 10 листопада – помилка у реквізитах коштуватиме прострочених податків. Тим часом бізнес готують до е-ТТН, яка стартує з грудня 2025 року. Податкова готує сервіс передзаповнення декларацій з ПДВ, а громади – ліквідацію централізованих бухгалтерій. Нові закони гарантують відновлення стажу навіть без трудової книжки, посилюють контроль за «лікарняними» і запускають цифрове виконавче провадження. Для спрощенців – приємні новини: більше лімітів, менше перевірок і шанс уникнути втрати статусу через технічні борги. Соціальна сфера теж у фокусі – 50 тисяч гривень при народженні дитини, збільшені виплати сім’ям загиблих героїв. А на прифронтових територіях бізнес вимагає справедливих правил бронювання та податкових пільг, аби втримати людей і роботу під час війни

основне зображення для З 10 листопада помилка у реквізитах = прострочені податки. Збільшення лімітів доходу ФОП і поріг ПДВ-реєстрації. Підсумки тижня 03.11-07.11.2025

28

14

35

9178

965

13

10

2098

110

4588

26

904

20

3270

588

20

24