
Держпродспоживслужба підбила підсумки за дев’ять місяців роботи щодо контролю за дотриманням законодавства у сфері реклами алкогольних напоїв та дотримання антитютюнового законодавства
Контроль реклами алкогольних напоїв
Фахівці зафіксували 272 порушення вимог законодавства. У 35 випадках розповсюдження незаконної реклами було зупинено, а до порушників застосовано фінансові санкції на понад 875 тис. грн, з яких понад 585 тис. грн уже сплачено.
Дотримання антитютюнового законодавства
Протягом дев’яти місяців надійшло 187 звернень громадян щодо порушень антитютюнових вимог. За результатами позапланових перевірок порушення встановлено у 149 закладах – це 80% від перевірених.
Найчастіше фіксуються такі порушення:
- куріння у приміщеннях закладів харчування;
- відсутність табличок про заборону куріння;
- стимулювання продажів тютюнових виробів.
За виявлені порушення накладено штрафів на понад 3,6 млн грн, з яких 2,2 млн грн бізнес сплатив добровільно, а ще 94 тис. грн – у примусовому порядку.
Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор зазначив:
Ми бачимо позитивну тенденцію – бізнес поступово стає більш свідомим і відповідальним. Але наша робота триває: ми щодня перевіряємо, щоб реклама не порушували закон і не формували хибних уявлень про алкоголь чи тютюн. Захист здоров’я громадян – наш пріоритет.
Контроль реклами алкоголю та дотримання «бездимного» законодавства – це не лише питання законності, а й питання здоров’я нації.
Джерело: Держпродспоживслужба
Читайте більше:
Реклама у формі спаму заборонена
Послуги з куріння кальяну: чи потрібна ліцензія
Кальян у ресторані заборонений: стала позиція ВС
Реклама знижок: що має знати споживач та продавець
Три перевірки – три порушення: результати контролю за дотриманням заборони куріння




















