Держпродспоживслужба продовжує системний контроль у сфері житлово-комунальних послуг з метою недопущення незаконного підвищення тарифів. За результатами державного нагляду протягом 9 місяців 2025 року виявлено масові порушення з боку підприємств, які надають послуги у сфері ЖКП.
Результати:
- проведено 325 позапланових перевірок суб’єктів господарювання у сфері ЖКП;
- у 302 випадках встановлено порушення (це 92,9% від загальної кількості перевірок);
- прийнято 198 рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 2,5 млн грн;
- винесено 210 приписів щодо усунення порушень та приведення тарифів у відповідність до законодавства;
- до адміністративної відповідальності притягнуто 62 посадові особи, накладено штрафів на 130,1 тис. грн;
- відповідно до приписів та рішень, зобов'язано повернути споживачам 3,2 млн грн.
Посадовці окремо відзначили ситуацію в м. Миколаєві. На підставі численних скарг мешканців міста, Держпродспоживслужбою проведено позапланові перевірки одного з надавачів послуг. За результатами проведеної роботи підприємством здійснено перерахунки споживачам на суму понад 50 мільйонів гривень.
Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор підкреслив:
Українські споживачі не повинні нести витрати через помилки чи безвідповідальність постачальників послуг. Люди мають право розуміти, за що вони платять, і отримувати справедливі, економічно обґрунтовані тарифи.
Держпродспоживслужба наголошує:
у разі неправомірного підвищення тарифів на комунальні послуги громадяни можуть звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби.
Джерело: Держпродспоживслужба
Читайте більше:
Порядок зміни тарифів на комунальні послуги: роз’яснення для споживачів