Як подати заяву-розрахунок для виплат за лікарняними через вебпортал ПФУ

Для отримання фінансування за лікарняними роботодавець має подати заяву–розрахунок через вебпортал електронних послуг ПФУ. Процедура включає заповнення відповідної форми, перевірку даних про працівників та відправлення документа з використанням КЕП. Після подачі заяви–розрахунку, роботодавець може відслідковувати її статус і результат опрацювання

Для отримання фінансування за лікарняними роботодавець має подати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заяву-розрахунок з відомостями про нараховані застрахованим особам кошти.  


Як сформувати заяву-розрахунок? 


1. Увійдіть на вебпортал електронних послуг за допомогою КЕП. 

2. У меню зліва зайдіть в особистий кабінет страхувальника, потім у розділ «Заяви-розрахунки» та натисніть кнопку «Створити нову». 

3. Додайте інформацію в зазначені поля форми заяви-розрахунку (деякі з них система заповнює автоматично) та натисніть «Продовжити». 


На екрані з’явиться форма згідно з умовами створення заяви-розрахунку: «Додаток про тимчасову непрацездатність» або «Додаток про тимчасову непрацездатність внаслідок нещасного випадку або профзахворювання», у якій відображені дані лікарняних кожного працівника відповідно до страхового випадку. У додатки потрапляють лише ті лікарняні, виплати за якими відшкодовує Пенсійний фонд. 


4. Натисніть на «олівець» та внесіть інформацію про конкретного працівника. 

5. Оформіть заяву-розрахунок за всіма обраними лікарняними та оберіть опцію «Сформувати заяву-розрахунок». 

6. Підпишіть заяву-розрахунок за допомогою КЕП та відправте до ПФУ. 


Після подання заяви-розрахунку користувач-страхувальник може переглянути інформацію щодо її стану та рішення за результатами опрацювання.


Джерело: ПФУ