Державна казначейська служба України розглянула щодо застосування коду економічної класифікації видатків при придбанні електронних марок повідомила наступне.
Закон України від 03.11.2022 №2722-IX «Про поштовий зв'язок» (далі – Закон) визначає правові, соціально-економічні та організаційні основи діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку, а також регулює відносини між органами державної влади та органами місцевого самоврядування, операторами поштового зв'язку і користувачами їхніх послуг.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону:
- поштова марка - це державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку, що містить зазначення його номінальної вартості та назви держави Україна, який є засобом оплати послуг поштового зв'язку з пересилання листів, поштових карток, що надаються призначеним оператором поштового зв'язку;
- електронна марка - це знак поштової оплати, що у вигляді графічної інформації наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про поштове відправлення і підтверджує оплату послуг поштового зв'язку, які надає призначений оператор поштового зв'язку.
Згідно із підпунктом 1 підпункту 2.2.1 пункту 2.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 №333, придбання канцелярського, креслярського, письмового приладдя, пакувального матеріалу, паперу, картону, вітальних листівок, конвертів, марок для відправки службової кореспонденції тощо здійснюється:
- за кодом 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
З огляду на вищевикладене, придбання марок, в тому числі електронних марок, здійснюється за зазначеним кодом
Джерело: лист Держказначейства від 27.08.2025 №15-12-12/18756