Електронна черга ТЦК та СП з травня 2024 року працювала в тестовому режимі. Тепер вона стає постійним важливим сервісом, яким можуть скористатися військовозобов’язані, військовослужбовці та їхні рідні.
Таким чином реалізуються ключові пріоритети:
- людиноцентричність,
- цифровізація процесів,
- вільна взаємодія держави та громадян,
- зручні послуги.
Як повідомив Міністр оборони, Денис Шмигаль, що така ініціатива допоможе прибрати «живі» черги під Центрами комплектування, посилить безпеку, пришвидшить та впорядковує процедури прийому громадян.
Одночасно відбувається співпраця над переведенням в «цифру» якнайбільше послуг і формується екосистему Електронного ТЦК, який функціонуватиме в онлайн-режимі.
Джерело: Міністр оборони, Денис Шмигаль
Читайте більше:
Онлайн-ВЛК і «е-ТЦК»: плани Уряду до кінця 2025 року
Е-кабінет підприємства для військового обліку та зміни в бронюванні: чого очікувати у грудні 2025