Як правильно відобразити аліменти після смерті працівника
Якщо це була виплата аліментів, то у 4ДФ ознака доходу "140".
У разі смерті працівника роботодавець повинен оформити припинення з ним трудових відносин, а саме видати відповідний наказ та усі належні померлому працівникові грошові суми виплатити членам його сім'ї або спадкоємцям.
Належні до виплати суми треба виплатити членам сім’ї, а не на картку працівника.
Член сім'ї померлого повинен надати документи, а саме:
1) заяву на виплату;
2) свідоцтво про смерть працівника або рішення суду;
3) документи, що підтверджують, що він був членом сім'ї померлого (копія свідоцтва про шлюб, копія свідоцтва про народження (про усиновлення)), копії документів, які підтверджують факт спільного проживання, загального побуту, взаємних прав і обов'язків, кровного споріднення).
Як зазначає ДПС у ЗІР 103.25 https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=28373 - Нарахування та виплата таких сум відображається у Додатку 4ДФ з РНОКПП працівника та ознакою доходу "101", ПДФО та ВЗ утримуються на загальних підставах.
Корисний матеріал https://7eminar.ua/news/14513-viplati-pomerlomu-pracivniku-yak-pravilno-oformiti-ta-opodatkuvati
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи може ФОП встановити вихідні дні без зарплати
Чи обов'язковий письмовий трудовий договір для працівника
Обмеження на бронювання військового обліку для бенефіціарів підприємства
Чи можна використовувати одну касу для онлайн-продажу косметики
Перехід з четвертої групи єдиного податку на третю групу
Як ФОП 3 групи отримати довідку про податковий статус
Перехід з спрощеної на загальну систему: оформлення товару на баланс
Проблеми з лікарняними: необхідність відсканування трудової книжки працівниці
Була вона на …

